izvor City magazin
Nataša se ove godine prvi put u profesionalnoj karijeri slikala u kampanji za jedan mladi domaći brend. U pitanju je Bataković Belgrade, jedini brend sa prostora istočne Evrope koji je dobio priliku da kreira ekskluzivnu kolekciju sa Loro Piana materijalima.
Svetski poznato modno lice i istinski supermodel sa prostora bivše Jugoslavije, Nataša Vojnović, ponovo je u žiži javnosti.
Sa samo dvanaest godina, Nataša je napustila rodno Brčko, da bi nakon pobede na takmičenju Elite Model Look već 1999. godine njena karijera krenula uzlaznom putanjom. Nataša je nosila modele najpoznatijih svetskih kreatora i izgradila veliko ime u modnom svetu, a Elle Style Award priznanje za modela godine osvojila je 2012.
Nakon kraće pauze koja je usledila po rođenju kćerke Gore, ova 43-ogodišnja lepotica vratila se na modne piste gde i pripada, zahvaljujući zanosnoj i atipičnoj lepoti. Naime, ove godine Nataša je bila angažovana u planetarno uspešnoj kampanji brenda Mugler zajedno sa trenutno najpoznatijim imenima svetskog modelinga.
Nataša se takođe ove godine prvi put u profesionalnoj karijeri slikala u kampanji za jedan mladi domaći brend. U pitanju je Batakovic Belgrade, jedini brend sa prostora istočne Evrope koji je dobio priliku da kreira ekskluzivnu kolekciju sa Loro Piana materijalima. Za ovu priliku stala je iza objektiva našeg proslavljenog fotografa Dušana Reljina koji sarađuje sa kreativnim timom Bataković Belgrade.
Loro Piana je čuvena italijanska modna kompanija sa skoro stogodišnjom tradicijom, specijalizovana za proizvode od kašmira i najfinije, najređe tekstile i sirovine koje svet može da ponudi, uključujići jedinstveni kašmir beba koza u severnoj Kini i Mongoliji, najfiniju merino vunu iz Australije i Novog Zelanda i vlakna cvetova lotosa iz Mjanmara.
„Saradnjom sa Loro Piana materijalima otvaramo novo poglavlje u našem razvoju i ujedno najavljujemo da će ovakvih kolaboracija biti još. I ne samo to – ovim želimo da poručimo da je Beograd postao deo globalne modne scene, te da i ovde mogu da se pronađu prestižni odevnipredmeti od vrhunskih materijala – made in Belgrade. Srećna sam što svoje modele viđam na ulicama, nadevojkama i ženama koje su se prepoznale u vrednostima brenda Bataković – a to su samopouzdanje i poštovanje i prema sebi i prema drugima. To je znak da se brend razvija dobrim putem“, kaže Iva Bataković.
Svi zaljubljenici u modu biće u prilici da pogledaju modele iz poslednje Batakovic Belgrade kolekcije sa Loro Piana materijalima na Batakovic Belgrade Instagramu i sajtu ili uživo, a brend uskoro planira otvaranje novog show rooma u Kralja Petra 11.
Izvor: Dušan Reljin